louisebiszczak

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av louise biszczak - 30 juli 2010 18:25

hejsan hittils har jag städat plockade på mitt rum så mamma kunde dammsuga han skulle dammsuga hela huset och då kom jag på att om jag dammsög hela undervåningen så damma hon mitt rum så smart som jag är ! Hon gick med på det fast hon damma inte så jätte bra hehe (a men nu sitter jag och snackar på skype och tänker lite på min nya blogg asso jag är lite stolt men kommer nog inte fatta så mycket mer menmen hejhej så länge puss ;

låt : Love the way you lie tycker den är riktigt bra går och sjunger på den ofta och haha det är lite roligt texten är på tyska som visas på klippet men det här är min dagenslåt :)

Av louise biszczak - 30 juli 2010 13:33

hejsan denna morgon är jag riktigt jävla glad för jag har lyckats fixa en grej på blogg.se och kan designa den nu asso jag är så glad så imorgon ska jag ta bort den här bloggen och blogg på blogg.se :D men än så länge har jag inte gjort så mycket typ städat och snackar lite skype nu  fast mitt skype har damp asso länktar till jag installerar om den ! men puss så länge ;*

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards