louisebiszczak

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av louise biszczak - 8 juli 2010 23:29

god natt får bara damp på min sega dator så lägger mig i sängen tittar på en film och smsar så god natt pusspuss ;*

Jag saknar oss så att det gör ont gmn ! 

jag har älskat dig från dagen jag lärde känna dig och kommer göra livet ut även om vi inte har kontakt eller knappt pratar så kommer jag alltid älska dig ! 

  

Av louise biszczak - 8 juli 2010 22:07

hejhej idag kom jag hem från bion kanske 9 eller nått och filmen var bra ! 
Innan träffade jag ju som sagt Nathalie och det var grymt kul att se henne och när hon hälsade så typ skrämde hon mig haha ! så gick vi in på mc för hon skulle på toa så var ju dom typ trasiga allihopa så vi gick runt lite sen så orkade vi inte det så vi satte oss på cafet inne på bion typ i 3 och en halv timme och snackade och skratta åt konstiga personer så gick vi och köpte popcorn och så sen tittade vi på filmen och mitt i filmen så typ skulle en på filmen ta ett gravitettest eller vad man säger och så sa hon jag kan inte kissa när du tittar på så började han spola vatten och då fick vi panik så vi gick iväg på toa hihi dagen har varit guldvärd och jag älskar dig Nathalie! asso var tvungen att ta bilden för vi var så coola när vi var små fast det är bara du på bilden men vi var coolast 8)

     

Av louise biszczak - 8 juli 2010 12:43

hejsansvejsan , idag vaknade jag och molly av att fönstret blåste och lät så vi fick lite damp och så kunde vi inte somna om så vi log där en stund kanske svarade lite så några sms fast jag försökte somna om men sen satte vi på datorn och satte oss och snacka skype och petville (lite nördar kanske ?) sen åt vi frukost och titta på tv . när vi kom upp gick jag och duscha och Molly satt vid datorn . Senare drar jag in till stan och träffar Nathalie som är saknad har inte sett henne sen jul ! Vi ska titta på bio typ Killers sen får vi se vad som händer puss så länge ;*

   

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards