louisebiszczak

Alla inlägg under april 2010

...

Av louise biszczak - 29 april 2010 18:26

nej nu ska jag gå ner ta nått att dricka smsa lite och mysa framför tv med några avsnitt från sex and the city , pusspuss

Av louise biszczak - 29 april 2010 18:03

 dagensoutfit !

linne - bikbok

kofta - bikbok

leggins - monki

jag vet sämsta bilden menmen

Av louise biszczak - 28 april 2010 10:01

hejhej igår var jag inne i stan med mamma och frida först sen kom pappa ,

jag skulle leta efter en skinjacka men hitta typ ingen som jag skulle kunna tänka mig ha det fanns inte så många , men sen skulle jag ha ett par vita convers men dom blev inte av , köpte ett par nya benskydd , 3 linnen och ett par leggins laddar upp bilder sen på grejerna , sen sov frida hemma hos mig , vi satt vid datorn såklart sen tagit lite bilder och sen satte vi på lilla jönssonligan på kollo haha för bäst bah

-vill du ha godis ?

-aa tack jätte gärna

- bra jätte bra

- vart har du godiset ?

- nej men inte nu får du det inte men imorgon x)

haha för bäst haha , snart ska vi med buss till oden och hämta fridas bikini sen in till stan och dra till g-vik med typ gustav , eken sen kommer elise och ludwig ,

men nu ska vi dra och klä på oss pusspuss <3

duärminängelfrida

  

Av louise biszczak - 28 april 2010 09:58

ny design ...

hur blev den ? frida hjälpte mig haha lite iaf x)

  

;'(

Av louise biszczak - 26 april 2010 20:45

hejhej idag har jag verkligen damp på typ allt ,

har hittat på massa kul idag med elise ,

vi fick upp stutsmattan ( dettroddeniinteomossellerhur)

sen har vi bakat maränger gottgott !

sen har vi dampat på mig dator , haha

imorgon är det tisdag och kan inte vara med på träningen ;(

sen på onsdagen drar jag kanske till g-vik ,

hänga på ?

aja nu sitter jag och snackar på skype med albin,joel,pappabästevänjohansson och sofie !

pusspuss

   jagklararinteensavatttittapådig

Av louise biszczak - 25 april 2010 12:52

hejhej vaknade först vid typ 10 över 9 och var skit kissnödig men orkade inte gå på toa , haha och jag somnade sen faktiskt om ! vaknade typ klockan halv 11 somnade om och vaknade halv 12 , nu sitter jag bara vid datorn och försöker andas , och inte slå sönder min dator . fyfan har så jävla tråk !

min katt ligger som en ko i min säng om ni ville veta det !

ikv är det träning tankarna i annat skönt ,

sen imorgon är det skola inte lika kul men på onsdag har vi studiedag funderar på att dra till g-vik om nån mer drar dit ,

och på tisdag ska frida och jag sova om hon inte har glömt det , pusspuss

segjävlasöndag !

villhasommar

  

helpmetofindthewayback

Av louise biszczak - 23 april 2010 20:35

sitter och snackar på skype , tråk hela dan men fick igång min boxer stolt !

haha värsta roliga förut när jag snacka på skype med typ massa hahahaha...

imorgon ska jag typ titta på match med emma , innan ska jag träffa henne en stund innan vi drar , sen efter ska jag käka typ pizza med min bästevän och dom da , och sen vara med emil poffe och emma .   

glömmeraldrigdetbästajaghade


</3

Av louise biszczak - 23 april 2010 10:58

jag vet har inte laddat upp på ett tag men ,
har varit lite olika , idag är jag hemma och har just nu skit tråkigt , gärna smsa eller ringa , för vi har ju inge disney channel eller iaf ingen boxer som typ funkar !!! får damp på det ! så får sitta och nörda film ...


jagälskardigochjagsaknardig

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards