louisebiszczak

Alla inlägg den 3 april 2010

Av louise biszczak - 3 april 2010 23:07

dagen blev lyckad med bea hahaha asso bäst med kladdkakan ! senare åkte vi till mammas kusiner , lyckat blev dagen , nu ska jag typ hämta julia för jag tkr att det är synd att hon är själv hemma , imorgon drar jag till jessica , skriver nått imorogn puss ,

  

Av louise biszczak - 3 april 2010 15:55

hejhej lite snabbt bara först gick jag och bea til hennes pappa och var tvungna att gå påskkärring med viktor asso fett cool han var , han var ju spindelmannensen var det en kille en liten bäbis som blev rädd för han haha , sen så har vi bränt kladdkakan , aa bea jag sa 175 i 275 ! hahahaha bästeller vad ?! aja puss

Av louise biszczak - 3 april 2010 11:41

hejhej nu stressar jag och ska göra mamma stolt och kanske lite frida med att inte missa bussen till oden , ska hem till bea och busa lite kanske ;$

typ vid 6 ska jag till min mammas morbror och mammas kusiner för att fira påsk , igeetligen varför göra så stor grej av påsk man tar fram påskpynt för typ en vecka sen bort med det okej kul att få godis men ändå , aja ska dra till bussen gör ett nytt inlägg ikv puss

     

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards