louisebiszczak

Direktlänk till inlägg 22 juli 2010

Frida följer med :D

Av louise biszczak - 22 juli 2010 23:21

hejhej nu sitter jag med frida och ska hitta lite musik och lägga till hennes mobil för imorgon drar vi ut med husvagnen i en vecka , vi drar till västervik ! 

Men idag har vi först varit med Karl sen Gustav också vi cyklade runt och så men jag känner att jag inte är så social på bloggen memen ... Bloggar iaf från husvagnen sen puuuss ;*

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise biszczak - 31 juli 2010 01:03

hejsan nu ska jag gå och lägga mig har fixat min blogg nu så titta på den http://Louisebiszczaak.blogg.se börjar med den nu hejså den här bloggen haha jag har faktiskt snackat om att ladda upp gamla bilder från förra året kan göra det nu hehe puss ...

Av louise biszczak - 30 juli 2010 18:25

hejsan hittils har jag städat plockade på mitt rum så mamma kunde dammsuga han skulle dammsuga hela huset och då kom jag på att om jag dammsög hela undervåningen så damma hon mitt rum så smart som jag är ! Hon gick med på det fast hon damma inte så j...

Av louise biszczak - 30 juli 2010 13:33

hejsan denna morgon är jag riktigt jävla glad för jag har lyckats fixa en grej på blogg.se och kan designa den nu asso jag är så glad så imorgon ska jag ta bort den här bloggen och blogg på blogg.se :D men än så länge har jag inte gjort så mycket typ...

Av louise biszczak - 29 juli 2010 23:39


hejsan idag har jag varit med frida som sagt , vi började fösöka designa på blogg.se gick väldigt bra faktiskt bara en grej som ska bort sen har jag en design typ till mig ! Men vet inte när den kommer upp ... sitter och snackar skype och ska radera ...

Av louise biszczak - 29 juli 2010 13:56


hejsan jag har inte kunnat logga in förens nu men jag vaknade över 11 idag så hade jag fått ett sms om att det inte var någon träning idag så hade inte planer tills jag läste ett annat sms från Frida så blev det så att hon skulle komma vid 1 jag leta...

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards