louisebiszczak

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av louise biszczak - 14 juli 2010 20:53

hejsan svejsan ! nu sitter jag och väntar på mat och är glad över att jag äntligen skrev ett inlägg tog ju typ 20 min att komma in hit , tittar också på vem vet mest hehe .

idag har vi solat länge eller jag ville sola mera men jag har fått färg tror det är lite solbränna men det svider inte men är röd i ansiktet och ryggen och jag har en bikini rand efter mitt snörre på ryggen och typ som en klump vefter min rosett hih men jag har ett knep jag tar med mig kudde så ligger jag och sover när jag solar somnade både när jag låg på rugg och mage ,badat i havet har jag med och jag är så feg när jag ser ett djur i vattnet alltså ! Efter stranden gick vi tbx och sen gick vi till ica och tbx sen köpte lite gott gott . Har duschat och hoppas att maten är klar snart och imorgon drar vi till ULLARED SOM ÄR SÅ SAKNAD FÖR MIG ! men pussokram på er ;*

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards