louisebiszczak

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av louise biszczak - 9 juli 2010 14:47

hejhej nu har jag bytt header och design kanske inte är bäst men den får räcka 

så ska jag slänga in en ny klocka och så ska jag göra en omröstning på bloggen 

hiss eller diss ? 

  

Av louise biszczak - 9 juli 2010 14:22

lite roligt nu fick min dator nån energikick eller nått för den går ganska snabbt x) hahaha men idag har jag ingen aning om vad jag hittar på just nu har jag tråkgit!Fast kommer väll ha kul ett tag fast klockan 18:10 så är tv  min min min ! 

du är den ett avsnitt med hannah montana en hel timme och hon ska typ välja mellan att bo kvar eller flytta hem , haha jaa lite nörd men sån är jag fast jag är ju en cool nörd ! men alla kan ju höra av sig puss 

ps. om det är någon som har lust att följa med i husvagn nån/några veckor kan ju höra av sig lite mer hihi pusspuss ;*

bilden kommer ihåg hur glad jag var när jag tog den lite smått lycklig :')

  

Av louise biszczak - 9 juli 2010 13:18

god morgon alla ! jag vaknade typ halv 1 (inte bra)

gick ner och fixa frukost men skriver ett inlägg snabbt för min frukost har stått i typ en halv timme på mitt rum och min dator är på ( sitter här nere för min dator är så seg ) och pappa jag vill att vi installerar om hela skiten !

idag ska jag inte göra nått speciellt var jag vet kanske städa da och packa men nån kan ju höra av sig ? puss

haha fin bild från 2008 !

och jag ska byta till blogg.se snart så håll ögonen öppna !

  

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards