louisebiszczak

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av louise biszczak - 28 juli 2010 23:31

Innan klockan blir 12 ska jag iaf sga grattis till mig mamma ! :D
Hon är världens bästa mamma ! Utan dig skulle jag inte kunna gå,prata ,utan din hjälp skulle jag inte andas som sagt jag är inget utan dig ! vi har våra bästa stunder och sämsta stunder dig har jag verkligen delat allt med så grattis mamma kom ihåg jag älskar dig ! 

     


Av louise biszczak - 28 juli 2010 22:06

hejhej ! Nu är jag hemma äntligen ! vi kom typ hem runt 8 kan jag tro vi stannade på glasscafet och åt lite , när ja kom hem fick jag reda på en jätte dålig grej :( Ett träd som har stått så länge jag kan minnas  har dom tagit ner , lite ledsen pga det haha .  När vi kom hem skulle jag och Frida gå och räkna hur gammal trädet hade blivit men orkade inte sen fattade inte jag hur man skulle räkna för såg knappt några ringar ,  Frida gick hem tror jag runt 9 och vi har haft det jätte bra ! Igår åkte vi tramp bil fett skoj får se fall bilder kommer men puss så länge ;*    

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards