louisebiszczak

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av louise biszczak - 17 juli 2010 21:40

hejhej idag har inget speciellt hänt var bara i stan typ nån timme kanske, köpte salva på apoteket och tittade på intersport ville till Gina tricot men dom är så fattiga att dom inte ens har det ! Så var vi inne på Lindex där min mamma handla grejer hitta en jacka men det var inte som jag valde kan köpa det i så fall i stan hemma . Länktar hem nu till kompisarna och min kissikatt som jag ska lära att gå i koppel så hon kan följa med på semester så jag kan gosa med den . Tittar lite på tv nu men finns inget bra smsar lite också men jag har ju lånemobil så den som läser det här kan ju smsa mig så att jag får ditt nr . Imorgon kommer iaf en bild för då är jag hemma ! Pusspuss (:

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards