louisebiszczak

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av louise biszczak - 29 juli 2010 23:39

hejsan idag har jag varit med frida som sagt , vi började fösöka designa på blogg.se gick väldigt bra faktiskt bara en grej som ska bort sen har jag en design typ till mig ! Men vet inte när den kommer upp ... sitter och snackar skype och ska radera bilder men ska hämta något att dricka imorgon vet jag inte riktigt vad som händer kanske träffar Frida ? men hejhej puss ;*

   

Av louise biszczak - 29 juli 2010 13:56

hejsan jag har inte kunnat logga in förens nu men jag vaknade över 11 idag så hade jag fått ett sms om att det inte var någon träning idag så hade inte planer tills jag läste ett annat sms från Frida så blev det så att hon skulle komma vid 1 jag leta typ efter min mobil nån halvtimme hade ju panik men jag hade lagt den vid tv när jag satte på den ... Frida kom och vi har suttit här sen dess och lyssnat på musik och så väntar på mat gör jag för jag har bara druckit oboy än så länge så ... 

men vi hörs puss;* 

  

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards