louisebiszczak

Alla inlägg under februari 2010

Av louise biszczak - 28 februari 2010 15:40

igår kom sofie vid halv 3 vi satt och snacka och satt vid datorn sen kom vi på att vi kunde dra till oden innan främandet kom , hahahaha när vi skulle gå fick sofie syn på det bästa x) haha så vi börja garva asso fett snyggt x)) sen när vi kom hem så fick vi främande sara , elin , daniel , per och carina fick 200 kr :) och sen av mamma ett par sol brillor fett snygga -.- haha sen så titta vi på 1212 :p och imorse titta vi på twilligt lite :) sen drog vi ner till bussen :s nu sitter jag själv vid datorn , men ivk kommer morfar och marina fredirik och diana :) trevligt :p

imorgon blir jag 14 :D


bild på söta sofie :')

  


Av louise biszczak - 27 februari 2010 13:32

snart kommer sofie bby ! saknar dig så mkt ! vi ska ta kort sen ikv kommer mammas kusiner för att fira mig :D då får jag paket :D:D hehe puss så länge laddar upp bilder sen med sofie ;*

Av louise biszczak - 26 februari 2010 22:10

hejhej :D idag var man med julia så här kmr lite bilder ;)


                                                               

får avsluta med denna bild:D    

finns flera men jag palla inte rotera :p älskar dig julia ! hade fett kul idag ,

haha jävla där log en katt asso tjena för skön x) imorgon kommer sofie ! saknat dig för mkt ! sen får vi främande :D för nån här fyller snart ;D

sen har jag varit värsta hyper , mamma kom in med marsipan :D och monstern gjorde väll sitt x) haha nu ska jag ner och se på hajen :d haha den är ju lite av en komedi x) haha smsa pus ;*

Av louise biszczak - 23 februari 2010 22:51

hejhej imorrn kväll drar jag hem till elise och sover där sen på torsdag drar vi till romme ;d
min mobil är med ni får smsa under dagen :d bilder kommer på fregad :d på lördag kommer sofie bby saknar dig som fean ! puss


  

Av louise biszczak - 23 februari 2010 13:43

hejsan :D idag tror jag ?? nej igår så vare igår kom jag hem från lanet vid 7 -,- då vare bara god natt eller god morgon x) mamma ringde och väckte mig typ 20 över 3 men hon va snäll och la på snabbt för att låta mig sova men då kommer hon hem och väcker mig vid kvart över 6 -,- gick upp la mig framför tv försökte sova men gick inte direkt bra x) men vid halv 11 efter att ha tittat på tv gick jag och la mig , sen vakna jag lite då och då iaf klockan kvart över 5 av ett sms -,- försökte somna om gick inte så bra ... det klart att katten gör det ännu mera ömäjliga och ska upp så hon sitter och kraffsar på dörren -,- så gick itne att somna på ett tag sen väcker en till mig vid 12 det blev lite bättre nu är man lite piggare än vad man va på lanet x) hahahahaha ... rädda min dag idag så hela veckan kan bli lyckad :D sitter och lyssnar på att det finns en fågel utanför :D den säger nog vår !!!!!!


Jag har lyckats med det omöjliga !

Av louise biszczak - 21 februari 2010 17:36

hejehj aa man har sovit typ 45 min sen man kom till lanet x) vi har spelat cs och sims och sånt hela natten hahahaha jävla ont i magen med ;o haha elise bby så jävla cool helt jävla lugn hela natten men allt drickande x) hahaha

nu har jag och elise , gustav och ljungan anmält oss till turneringen xp team monster :D hahaha får se hur det går ;) hör av mig med bilder och sånt senare ;d

Av louise biszczak - 21 februari 2010 06:39

06 39 börjar bli lite trött x) :s

Av louise biszczak - 20 februari 2010 23:57

haha sitter i aulan på skolan och lanar :d haha jag och elise börja spela sims efter ett tag :P hahahaha sen har vi varit hps elises moster hon fyllde år fick smörgås tårta gott ;D sen drog vi tbx till skolan hahahaha när jag var ute och tog luft haha så hörde jag nått vid skolan och då skullee jag springa mot dörren men hahahaha ramla x)     hahaha kallt :p sen spela vi lite mer sims x) haha cs :p och massa annat hahaha får se hur länge vi pallar vara uppe länge hoppas jag annars tar man väll fram power king fast inte för dom var så goda menmen , haha smsa :D

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards