louisebiszczak

Alla inlägg under februari 2010

Av louise biszczak - 20 februari 2010 10:33

hejhej :d vakna vid 9 imorse av sms så klart -.- fick reda på att matchen är inställd :S men aja då får man mer tid på lanet :D haha jag och elise vi kommer väll lana facebook eller bdb efter ett tag x) sen senare ska vi till elises moster för hon fyller typ år ;) sen kommer vi tbx på lanet :d haha jag och elise kanske kopmmer sova i skift om vi måste sova ! x) taggad som faen :) men mobilen är såklart med så hör av er tkr jag ;d puss så länge , <3


  

Av louise biszczak - 19 februari 2010 22:47

tänke ge er några låtar :D dom här lyssnar jag ofta på :)

jag säger bara struntar ifall ni tkr dom suger jag tkr dom är bra så vill inte att ni skriver skit !


dead by april - what can i say

calle kristiansson - walking in mempish

jay sean - stolen

jay sean - eyes on you

justin bieber - love me

ulrik munther - en vanlig dag




Av louise biszczak - 19 februari 2010 13:34

fan va skönt har fått reda på att mina linser finns att hämta :) får se hur länge dom räcker tills jag får nya -.-
men slipper iaf lite huvudvärk nu :d fett skönt men ska stänga av datorn nu och käka sen dra till stan och m-berg trorja :) puss

Av louise biszczak - 19 februari 2010 12:15

hejhej :) nu sitter man här vid datorn och lyssnar på musik :) snart ska man fixa sig ska in till m-berg och köpa typ godis och sånt sen klippa mig :D:s gillar inte att klippa mig för mitt hår blir så kort sen brukar jag nästan aldrig bli nöjd :S men om det blir fint och så blir det bra :D och det är kul då x) men sen när man kommer hem får man väll packa till imorgon ska till lanet med elise :D haha vi får se hur det går x) men vid 1 drar jag och elise och spelar match :) hoppas det går bra med vet aldrig :S men jag hoppas om att få spela 9 annars blir det väll bra med kant ;) kanske tar med kameran men kanske inte tar några bilder ;) får titta fall dom tar bilder och lägger ut så kan jag med göra det :D


dagens outfit :)

sjal-bikbok

linne-bikbok

adidasbyxor-intersport

  

Av louise biszczak - 18 februari 2010 23:30

hejhej :D idag när man vakna var det asso palla skolan men sista dan ju :D:D fett skönt ! hahaha jag och elise vi titta när 8-9 hade fotbollsprofil fan vad jag börja garva x)) hahaha sen kommer ludwig och kittlar mig som fan trodde jag skulle pissa på mig x)) sen så på flex fick jag och elise dra till cafet och köra kort för Hans x)) haha , sen efter skolan var man kvar och jag och elise gick till ica eller till grillköket och åt :D gott :) sen hade jag träning i fotboll kul :D sen var man och snacka med några och sen hade man handbolls träning kunde knappt gå så satt och sköt sen börja jag stretcha :P nu sitter jag här och snackar en massa på skype :) kulkul :D ska antaglingen gå och lägga mig lite tidigare iaf :) då blir jag trött imorgon och somnar i god tid så blir jag pigg till lanet :D vågar fan heller somna när sam är där ;o jag och elise kanske får sova i skift om vi sover x) hahaha men fett gott länktar fan till monstern ;oooo men aja har inge mer att skriva puss ;*
  


Av louise biszczak - 17 februari 2010 17:32

hejhej :) idag i skolan skit jag och johanna och agnes haha i slutet fett kul x))  sen åkte man buss och när man gick av bussen och jag sa hej då till frida det var väldigt ovant ;o men sen gick jag hem och när man var hemma gjorde man en semla :) gott som f**n med mkt mandelmassa :D sen har man suttit vid datorn sen jag kom hem men skype och facebook och bdb :) sen har man ätit godis ;$

sen ska spela fotboll på tv spel :D chris gjorde mig lite taggad på det :D om jag inte får damp och förlorar x) , kommer kanske med inlägg senare ikväll :D

puss så länge ;* <3

  


Av louise biszczak - 16 februari 2010 21:07

grattis sofie bby

fan 14 bast !


delat 8 år snart tsm ;o

så jävla mkt grattis bby ;*

 älskar dig livet ut !  <3

  

Av louise biszczak - 16 februari 2010 16:02

hejhej idag var det skola ( "skit kul" ) men det fanns semlor i matsalen :D:D:D
inte lite gott ! sen så var det typ inge spec som hände körde såklart neger och president på rasterna xp sen var det typ inge spec som hände nu sitter man med frida vi ska försöka göra matten sen ;) har fan prov på torsdag :S sen 2 prov efter lovet "jippi" -.- tror inte jag drar på källarn ikväll palla inte :p hejhej puss så länge ;*


  

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards