louisebiszczak

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av louise biszczak - 20 februari 2010 23:57

haha sitter i aulan på skolan och lanar :d haha jag och elise börja spela sims efter ett tag :P hahahaha sen har vi varit hps elises moster hon fyllde år fick smörgås tårta gott ;D sen drog vi tbx till skolan hahahaha när jag var ute och tog luft haha så hörde jag nått vid skolan och då skullee jag springa mot dörren men hahahaha ramla x)     hahaha kallt :p sen spela vi lite mer sims x) haha cs :p och massa annat hahaha får se hur länge vi pallar vara uppe länge hoppas jag annars tar man väll fram power king fast inte för dom var så goda menmen , haha smsa :D

Av louise biszczak - 20 februari 2010 10:33

hejhej :d vakna vid 9 imorse av sms så klart -.- fick reda på att matchen är inställd :S men aja då får man mer tid på lanet :D haha jag och elise vi kommer väll lana facebook eller bdb efter ett tag x) sen senare ska vi till elises moster för hon fyller typ år ;) sen kommer vi tbx på lanet :d haha jag och elise kanske kopmmer sova i skift om vi måste sova ! x) taggad som faen :) men mobilen är såklart med så hör av er tkr jag ;d puss så länge , <3


  

Tidigare månad - Senare månad

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards