louisebiszczak

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av louise biszczak - 13 juli 2010 23:48

hejhej nu sitter jag i husvagnen tänkte berätta om idag ,

aa min mobil paja inatt och jag var vaken till typ klockan 7 då jag somnade lite vid tv kanske och sen gick jag upp och sov till halv 11 och var inte trött alls men sov lite iaf i bilen , så lämnade vi in min mobil på lagning på marieberg så har en lånemobil riktigt fin asso haha sms knapparna är riktigt trevliga så , men vi kom fram runt 7 tiden då packade vi upp och mamma och pappa fixa för tältet sen fixa vi oss och drog och käka haha det var en unge som titta på mig sen på mina leggins sen på mig och så på mina leggins och när jag sen hade gått förbi säger hon till sin mamma kolla vilka coola leggins hehe , men nu har jag inte mycket mer att skriva förutom att imorgon ska jag sola och bli himla brun , ska vara uppe och smsa länge idag för då kan jag sova imorgon på stranden och bli brun pusspuss ;*

ps. har inga bilder nu men kommer kanske fram galna bilder riktigt gamla då !

Av louise biszczak - 13 juli 2010 02:28

bilder från semestern i värmland sunnepark :)

       

    

                                               

Av louise biszczak - 13 juli 2010 02:04

hejhej min mobil har krasaht totalt ! jag smsa så stängdes den av och det var inte batteriet för jag satt och laddade den så funkar inte knappen man sätter på mobilen så fick gå ner trotts min skräck för mörkret och hämtade en annan mobil men har inge nummer så bli inte arga fall jag frågar vem jag har damp nu och imorgon åker vi ju på semester och kan inte lyssna på musik eller smsa många men dom som är mest sociala vet redan att min mobil är sönder men puss kommer nog med ett inlägg sen 

bara skräp denna mobil ! 

  

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards