louisebiszczak

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av louise biszczak - 10 juli 2010 22:15

nu är jag hemma från stan ! direkt när jag kom in till stan gick jag runt lite och skämde ut mig men sen träffa jag till slut Jessica och Lina men då var det några killar som kasta en peng på mig ! så gick vi runt haha jag har köpt lite godis och jessica köpte energidryck till mig så har vi varit vid svartån och tro det eller ej men vi gick faktiskt ner där ! kan nog tro att folk tyckte vi var lite muppade menmen , bilder kommer nu :)

                

Av louise biszczak - 10 juli 2010 15:43

hejhej nu ska jag snart in till stan och träffa jessica och lina får se vad vi hittar på men sen ska dom på bio och då tar jag en buss hem tänka sig och det gick passande tider för mig idag ! men hör av mig när jag kommer hem tjenare ;*

hej Perlan katt är tjock hehe hejdå

  

Av louise biszczak - 10 juli 2010 14:01

hejsan jag skulle skrivit igår innan jag gick till mina grannar att jag skulle dit men hann inte och sen när vi kom hem var jag lite trött så blev inget då heller menmen... idag vaknade jag vid 20 i 1 alltid trevligt att nån kommer och väcker än ! så har jag suttit här sen dess åt jordgubbar till frukost :) senare vet jag inte vad som händer nån kan ju höra av sig puss 

min kisse som gör lite hur som helst ibland älskar henne ändå min sötis  !

  

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards