louisebiszczak

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av louise biszczak - 3 juli 2010 19:52

hejhej idag när jag vaknade och hade ätit frukost så åkte vi iväg till nån sorts markand eller nått det var skit tråkigt ! Fanns ju inget roligt så fick man ju typ värmeslag eller nått ! När vi äntligen ska åka till husvagnen liksom kommer mamma med ideen att titta på Selmas hus asso tanten på 20 lappen , visst titta liksom lite snabbt men sen så titta vi på en visning i hennes hus och tjena vad tråkigt det var och så hade man inte någon täckning så kunde inte smsa så gick i det där huset och tog lite bilder fast man inte fick menmen ... när vi kom hem gick vi ner till stranden men inge bad för mig hade sån jävla mensvärk så jag börja t.o.m gråta ! så pappa var snäll och hämtade en iprem så blev det iaf bättre så då kunde jag koncentrera mig på mig bok som faktiskt är riktigt bra har haft den länge och har läst lite men har aldrig läst hela vilket jag kommer göra den här gången , i kväll ska vi titta på en till skräck som heter house of orphans typ nått sånt och imorgon åker vi hem ska bli skönt att komma hem med och ska träffa kompisar i veckan och jag ska och måste se twilligt eclipse i veckan också !

men pusspuss (:

 



Av louise biszczak - 3 juli 2010 19:12

jag blir ju skit ledsen så som min blogg sjunker !! :( :( jag vet ju inte heller den kanske är låg för folk är på semester eller så ? men fasiken :(...

Igår var vi ju i stan och tittade jag fick såpbubblor med hello kitty på och mini lysrör som kommer vara kul att ha på talangen ! Vi åt på nått kebab ställe gottgott !

sen kom vi till husvagnen och åt jordgubbar sen titta vi på skräckfilm var riktigt bra men kunde ju vara lite mindre blod !

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards