louisebiszczak

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av louise biszczak - 15 juli 2010 21:36

nu sitter jag och tittar slutet på Goal den är riktigt bra tycker jag ! Så himla värd att se för dom som gillar sport ! Idag som sagt var vi på Ullared jag visar vad jag har köpt när jag kommer hem om det ens går eftersom vi har ingen kamera och jag har en lånemobil med megapixel på 2.0 så vet inte hur bilderna kommer bli men jag är nog nöjd med det jag köpt och fick . Dom har ju byggt om så man hitta inte lika bra och tyckte det var bättre förut än mot vad det är nu . Så blev man filmad och så såg jag Ullareds Morgan hehe så snygg ! Nu har jag riktigt ont i fötterna från idag fast det är nog värt det , men blir inte så mycket skrivit idag men imorgon blir det mer sol och bada hihi puss på er ;*

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards