louisebiszczak

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av louise biszczak - 6 juli 2010 20:51

Nu sitter man med en locktång i håret för jag har så tråkigt typ !

eller typ vid halv 6 eller nått gick jag till julia och vi spelade sims 2 hehe ovanligt för oss ? nej men sen typ vid 7 gick jag hem och åt sen så skulle julia göra någe så jag satte mig här och har snackat med Sam på skype typ och körde schack och skit , 
ska locka håret mer fast med en annan tång för det blev typ helt mupp med den jag hade nu , men aja pusspuss så länge :*

(jag driver med dig oscar )

Av louise biszczak - 6 juli 2010 13:45

Hejhej idag vakna jag typ halv 12 vaknade en gång i morse av väckarklockan från mamma och pappas rum men kunde lätt somna om (:

sen jag vakna har jag typ suttit här hämtade jordgubbar till frukost men annars har jag inte gjort nått annat , får väll se vad som händer idag har inget för mig tror jag , ska snart ta på mig kläder och så och ta fram min ben&jerry´s för den var lite smällt igår så gick inte att äta den men hör av mig om inte min dator får damp hejsvejs ;)

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards