louisebiszczak

Alla inlägg den 20 april 2010

Av louise biszczak - 20 april 2010 21:29

hejhej idag var det skola asso inte lite till gjort lärare ! sen på no fick vi tbx vårt no prov 20/23 inte ett endaste fel hade typ bara skrivit för lite på nån fråga ! sen sluta vi så vi hann med 13:55 bussen elise följde med mig hem satte oss vid datorn med lite muffins , och tv efter ett tag kom sam fick lite skratt , jag och elsie tittade på tv och sam satt vid datorn , sen kvart över 4 bussen mobbade oscar lite ! sen så gick jag och elise till min pappa och väntade tills han sluta och vi åkte till caprio och tog spruta ! jag är fett stolt jag grät inte !!!

hade hjärtklappning fan efter sprutan så fick jag en monter av pappa !! säger en sak gul är godare än grön ! vi skulle fått en orange men dom var slut , sen när vi kom hem satt vi och snackade på skype och tv men det fanns inget bra så vi åt sen drog vi på källarn och ägde ut jesper och matte på kort ! sen hem sitter här har nyss duschat och så , imorgon ska jag plugga , nån som kan ses ? puss

  

    

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards