louisebiszczak

Alla inlägg den 11 april 2010

Av louise biszczak - 11 april 2010 21:39

idag vakna jag vid 11 läste svenska läxan , haha hade tråk , sen drog jag på träning halv 4 till 5 kul att elise var med också , fick stå i mål när vi körde match gick ganska bra faktiskt sen efter titta jag och elise på killarnas match fast gick och köpte mat i mellan , hihi nu när man kom hem satte man sig vid skype ,

ska gå och fixa mig för sängen nu , puuuss

  

Av louise biszczak - 11 april 2010 13:38

idag fyller min underbara elise år ! en tezt till henne

Elise du ska bara veta hur mkt du betyder till mig men det är bara det att du kan inte veta det går inte ens att tro ! under 2010 har vi verkligen hittat varandra vi snackade knappt innan men under 2010 nu har vi redan hunnit med att göra det bästa ! när vi skulle dra till romme men du blev sjuk , asso när du sov hos mig och vi var helt ensamma i huset och vi var så jävla rädda för vi hörde min katt asso vi är helt galna vi blir idiot förklarade i skolan men sowhat ? vi har varandra och vi tkr vi inte är tröga ?! vi gör det vi tkr är roligt om folk tkr vi är knäppa är det deras problem vi har iaf roligast ! sen på marieberg när du såg en sån fär med en kjol och du undra hur dom satt och åt asso gud vad jag undrade du och din mamma satt och titta sen gick vi förbi henne och garva som fan , haha kan inte låta bli att skratta nu när jag skriver detta ! och aa nu när ci är förbannade också så som vi håller på man kan ju igentligen undra men eftersom det är du och jag så borde man igentligen inte undra och på lanet asso tjena det var 3 tjejer där resten killar så är vi 2 av dom tjejerna och vadå vi hade nog roligast , alla sitter och nördar cs och wow klart som fan vi kommer med iden och kör sims ! och våra monster asso det är roligast att dricka dom med dig ! asso en sista grej när vi är vadå vi är trötta båda två klart att man tar en sov tur , asso allt under några månader har jag funnit dig nu kan jag nog inte skriva så mkt mer minnen för ingen har nog orkat läsa hit mer men du ska veta elise du är än helt otrolig person som jag verkligen kan snacka allt om jag menar verkligen allt om jag inte har berättat allt redan vi är som helan och halvan kling och klang hink och spade vi är självklara jag kan verkligen vara mig själv med dig ! du ska ha stora grattis på din födelsedag !

jag älskar dig <3

      

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards