louisebiszczak

Alla inlägg den 13 april 2010

Av louise biszczak - 13 april 2010 21:49

Ville säga grattis till min bästevän ! 14 år och full av skratt som kommer förlänga livet !

grattis bästevän<3

  

Av louise biszczak - 13 april 2010 21:46

hejhej när jag satt och spela tv spel så smsade Frida fall vi skulle ta en cykel tur och då åkte vi på det var borta nån timme , fett skönt asso hejj våren och sommar nästa ! verkligen skönt ! haha så kom vi in på 1212 pga sprikorna i marken , när man kom hem hoppa man in i duschen nu sitter jag här och ska bara skriva klart sen dra och lägga mig och plugga jädra no prov imorgon , hoppas vädret håller ! puusss

Av louise biszczak - 13 april 2010 18:21

hejhej kunde inte ladda upp nått igår pluggade , idag i skolan var det matte prov asso hatar vår lärare typ , ska göra klart provet på torsdag och engelska prov typ gick knappt så bra det heller , sen när man kom hem tog man nått litet att äta sen gick man ut och gick en runda med mamma ,sååååååååå fint väder iloveit ! sen kom jag hem och satte mig vid datorn , ska snart duscha och plugga mer no prov imorgon , kul ? sen spanska förhör asso dom kan man ju också så jag har inte tid att skriva så mkt mer , puuuuss

  

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards