louisebiszczak

Alla inlägg den 17 april 2010

Av louise biszczak - 17 april 2010 21:04

   förlåt för jag har varit lite osocial på bloggen men det har varit mkt med skolan ,

igår till idag sov frida hos mig vi var skit trötta och vi börja spela alfapet som är lite uttråkande så fick frida ett par bokstäver som vi garva som fan åt ! hahaha sen var vi skit pigga ! vi somna kanske 1 halv 2 sen klockan KVART ÖVER ÅTTA idag var den nån/några som ringde och väckte oss ! så tro mig det blir hämnd för vi kunde inte somna om så vi gick ner titta på tv haha tittade en hel säsong av typ dubbel shot of love eller nått haha det var ändå kul fick mig en sov stund där ist , typ på 10 min ! fick ju damp ! sen åkte frida typ hem vid kvart över 7 då åkte mamma och jag och köpte pizza sen hem tittade på fullt hus nu sitter jag här ska snart ner till mamma har lovat att ha myskväll med henne för pappa är inte hemma så vi ska titta på film , ett + min mamma köpte en adidas tröja till mig idag ! glad ! här kommer en bild på den , ett - jag har nackspärr så jag kan inte vara med på träningen imorgon ett till +  för jag är lätt coolast för jag har ett sår på handen för jag har spelat tv spel asso lätt status !

  

  


louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards