louisebiszczak

Alla inlägg den 19 april 2010

Av louise biszczak - 19 april 2010 21:34

   hejhej snart ska jag göra ordning till imorgon , idag på idrotten hade vi innebandy haha jag stog i mål hahaha ! snyggaste kläderna också , jag släppte in ett mål , mitt lag vann med 3-1 , efter skolan var jag med frida vi bakade muffins ! gottgott , sen snackade vi på skype också med gustav som jag gör nu + frida och albin , vi har spelat lite cs och så , jag håller på med en ny header så den kommer snart . jag har boxern på mitt rum nu , och tv där nere är trasig så jag har ingen disney channel ! ;o aja men puss nu

sweet picture


Av louise biszczak - 19 april 2010 07:36

   hejhej , igår var jag ju på match kommer inte ihåg vad det blev men hoif förlora , frida och elise puttade ner mig från en bänk inte snällt ! sen efter matchen snurrade jag och elise sen ramla jag och fick ännu ondare i nacken , som sagt så har jag ju nackspärr , nu sitter jag med en milkshack och en macka men mackan är inte så god , men ska snart dra till bussen , asso palla skolan , har idrott idag haha innebandy har vi och jag ska stå i mål ! aja sen efter skolan kanske det blir tjejgrupp har så mkt att göra med skolan så får se , puss så länge ;*

Dagensoutfit

adidas tröja - ingenaning

svart linne - gina

jens leggins - ullared

strumpor - vemvet

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards