louisebiszczak

Alla inlägg den 8 april 2010

Av louise biszczak - 8 april 2010 21:15

   förlåt för dålig uppdratering (tror det heter så) men iaf idag följde elise med mig hem vi satte oss vid datorn sen gick vi ner och titta på film så klart var båda så jävla trötta först tror elise hon somnade sen när hon var pigg tror jag att jag somna men vi vet inte , haha sen hade vi kul vid matbordet för martin och rebecca hade gjort suschi och rebecca fick värsta minen när hon åt en bit suschi , haha jag och elise tyckte gurkorna var roligast ! haha sen titta vi lite mer på film eller vi böt till tv men hon åkte typ direkt hem , men alltid lika kul med elise gmn , sen titta jag mer på tv och typ vid 9 hamna jag här , ska snart hoppa in i

duschen snart puss

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards