louisebiszczak

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av louise biszczak - 30 juni 2010 14:02

hejhej idag när jag vakna titta jag på klockan och det stod 13 52 lyckat , 

gick upp och satte mig vid datorn medans den laddade så gick jag ner och kolla fall det fanns nått att äta men orkade inte ta fram nått så satte mig vid datorn och snackade skype och packade lite , det är jätte varmt i mitt rum ! 

men jag har inte tid att skriva så mkt mer pusspuss ;*


Av louise biszczak - 30 juni 2010 00:02

hejhej idag har jag ju varit i katte kom typ dit vid kvart över 2 vi badade och solade och badade , tror jag har fått lite färg men aja sen åkte vi hem och satt lite vid datorn sen drog vi och titta på match men aa innan så vi gick ju förbi kanal då såg jag min toffla och den är så jävla skön typ min favo toffla så ja vi skulle ju verkligen få upp den så vi försökte men att gå runt och över staket sen så kom en lärare från oden förbi så fick vi låna ett fiskspö och så försökte vi fiska upp den aa jag ståg upp på andra sidan av staketet på bron och Elise typ höll i mig men det gick inte sen så kom det massa som titta och undra men till slut så fiska Gustav askeblad upp den glad blev jag ! hehe sen titta vi på matchen och aa (: 

nu packar jag för vi drar med husvagnen imorgon tror vi har dator med oss 

puss så länge ,

    

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards