louisebiszczak

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av louise biszczak - 11 juni 2010 23:39

Hejhej denna kväll har jag ätit tacos alltid lika gott ! sen så tittade jag på en film på tv och sen daotr dator juste jag städade förut är nästan klar asso jag tar typ mitt rum i 2 delar när jag städar  , det är ju jobbigt att ta hela direkt , haha men aja har inte så mkt mer att skriva idag menjag är jätte glad för jag har fått lite fler komentarer på sistonde ! :D

men jag kommer vara lite osocialare i veckan för jag sitter ju vid min brors dator för min är trasig och han kommer ju hem imorgon så får se hur det blir med det

aja pusspuss

hihi jag gillar pepsi ! ;*

 

Av louise biszczak - 11 juni 2010 14:54

hejhej nu sitter jag och är jätte kissnödig men jag orkar inte gå på toa ,

sitter och snackar på skype men Gustav och Oscar haha dom ska baka fast jag vill också ha ,

Idag vare skolavslutning iaf och shit vad jag grät först satt jag i kyrkan när alla sjöng och då liksom nej jag får inte börja gråta nej jag får inte gråta så klarade jag det men sen när vi kom ut och jag bara kramade om Julia så börja jag gråta som fan! asso fyfan sen kommer Johanna och då börjar jag gråta mer så hade mascara i hela ansiktet nästan , sen hade jag hämtat mig lite och så satt vi i klass rummet och Hans ba aa efter sommaren så flyttar ju Julia så började jag gråta och sen berätta Johanna för Hans att hon skulle byta skola så började gråta och sen när vi typ väntade på bussarna började jag gråta , asso jag kommer sakna er så jävla mycket !

sen så skulle jag vara med emma men blev inte så , så sitter här och är jätte kissnödig haha jag det har typ tagit en timme kanske mer att skriva det här inlägget för jag har gjort massa annat men inte gått på toa men nu sitter jag ocdh snackar med sam ist men ska snart ner och titta på tv tror jag

3 bilder från idag

jag i morse

 

tjejer vi är bäst !

   bakreraden från vänster - Agnes,Johanna,Jag,Elise,Julia,Emma E,Lina,Emma V

främmre raden från vänster - Frida, Molly

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards