louisebiszczak

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av louise biszczak - 3 juni 2010 21:32

Kom hem för ett tag sen har varit i odensbacken och tittat på match , 

kulkul :) sen så kom mamma och hämta mig da när vi åkte tror jag det stog 4-2 men sen så blev tydligen slut siffran 4-3 men hoif vann !

är taggad tills söndag då det är vår tur tjejer att spela !

men nu har jag spelat lite bowling och skrivit klart so som blev dålig men nu ska jag sova god natt ;*

Av louise biszczak - 3 juni 2010 16:20

   hejhej idag var det skola . fick reda på mitt prov asso jag trodde det gick bättre med fick 24 av 40 så blev godkänd , sen så slutade jag halv 12 för kunde inte vara med på profilen för hade skit ont i knät ! så fick jag inte åka hem heller så jag fick vänta tills bussen gick kvart i 4 istället inte bara lite segt , sen så körde jag och agnes bowling men alla förstörde sen när vi skulle gå och lägga tbx det i gympasalen så visste vi inte hur vi skulle lägga dom så vi börja garva i stället haha sen så döda kim våran skalbagge asso skit taskig ju ;o

sen så kan jag bara säga att DAVID,emil,perlan och fler kan vara ägda för zelda är ju förfan ett tjejnamn ! hahaha så jag har lite damp än men ska ut och sola nu tro

tror jag pusspuss så länge :)

Jag vet jag är bäst ! (Y)

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards