louisebiszczak

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av louise biszczak - 25 juni 2010 15:47

Glad midsommar alla som läser det här :D

nu börjar min bloggstatistik minska får lägga upp fler inlägg så den kommer tillbaka men idag är det ju midsommar vi ska nog åka till brevens sen på kvällen händer nog inte så mycket mer än att vara hemma , 

igår när jag skulle lägga upp ett inlägg så kom jag typ inte in aa mitt internet är ju som det är ... men idag ska jag göra allt för att lägga upp ett inlägg när jag kommer hem ! men pusspuss och kan säga att en film som är värd att titta på tro mig det är Pelle svanslös julkalendern den är rolig som bara den och Bill och Bull vad vore Pelle svanslös utan dom ?! Mina idoler alltså dom är så jälka sköna :D pussopuss

  

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards