louisebiszczak

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av louise biszczak - 4 juni 2010 23:36

hejhej jag kom hem från johanna kanske kvart i 8 , 8 .

Jag har haft så jävla roligt , vi var nere vid åsby brygga och fyfan vad flumm det blev så jävla kul x) hahahahaha !

tagit en del bilder som jag lägger upp när jag får dom eller gå in och titta på

http://jjjohannalarsson.bloggplatsen.se/

när jag kom hem så blev perlan så ägd på bowling så det inte är sant !

han hade 153 p och det var bara jag kvar och jag var typ tvyngen att få 3 strikar i rad för att vinna så sa jag till han aa men kolla nu när jag får 3 strikar i rad asso på skoj typ så får jag det så jag vann x) hahaha perlan så äääggggddd !

men aja sen så skulle jag titta på talang 2010 så kom jag precis när dom ska utse vinnaren x) haha aa det var en tjej som vann iaf så mkt vet jag och att hon sjunger opera tror jag , ska berätta ett +

jag har blibit as bun på bara några dagar jag har tom m'rke efter min bikini eller bh ! asso är så glad att jag blir brun ganska snabbt och jag blir inte bränd ska sola mer imorgon med ! kaske tom ta mitt första dopp i poolen ;)  

hihi men ska nog sova nu pusspuss ;*

Av louise biszczak - 4 juni 2010 09:51

Nu sitter jag i datasalen har gjort en ankät och sen är jag lite glad för jag slutar innan lunch idag !

för vi har ingen svenska för våran lärare är pappaledig och dom har ingen vikarie sen så är vårna syslöjds lärare typ inte här så jag och Johanna åker hem och äter + har kul ! :)

men nu ska jag på spanska inte mitt bästa ämne men missar lite tror jag för jag har suttit här ...

Det är jätte kul att det är flera som tittar på min blogg pusspuss ;*

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards