louisebiszczak

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av louise biszczak - 26 juni 2010 18:54

hejhej idag har jag verkligen inte gjort nått annat än att vara inne jag vet inte har väll inte pallat eller nått -.- har inte mkt att skriva heller men jag tycker det är riktigt bra av mig att ha haft rent i mitt rum på typ 2 dar ! men mindre bra är att min bloggstatestik sjunker vet inte hur jag riktigt ska få upp den men kanske skriover ikväll da pusspuss :) 

bild på saknade bulgarien som jag var förra sommaren för snart exakt ett år sen, 

det var så roligt för det var kanske 20 grader i havet när vi var där men det kändes som typ 27 ! 

  

Av louise biszczak - 26 juni 2010 12:59

hejhej blev inget skit inlägg igår aa pga av min datorn menmen ...

Nu sitter jag och snackar skype och skriver fast dom snackar bara cs -.-

men ska nog snart ut och sola :) jag fattar inte alla som sagt att det har regnat jag har väll sovit och så sen när jag vakna var det ju jätte fint väder och det är skit varmt i mitt rum även fast jag har 2 fönstren öppna och ett lite öppet , snart så blir det husvagns semester förstår ni inte för jag vet vart vi ska åka men hoppas det blir till Hampe eller nått nära så , annars vill jag åka till nått ställe där det är nära till Ullared för jag är så sugen på att dra dit ! men hejhej så länge pusspuss ;*

bild från när jag tog mitt första dopp i sjön !

    

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards