louisebiszczak

Alla inlägg under maj 2010

Av louise biszczak - 13 maj 2010 12:49

dax att stänga av datorn och fixa det sista sen åker vi !

hihi pusspuss ;*

Av louise biszczak - 13 maj 2010 11:36

hejhej nu sitter jag vid martins dator för mig har typ pajat ,

men gör ett litet inlägg nu innan vi åker ,

som sagt åker först ska vi åka bil till nynäshamn tror jag det heter sen ska vi ta båt därifrån över till polen ( vi sover på båten ) sen från gidansk i polen ska vi bila till Warsawa typ 45 mil ! kommer inte kunna sma på en vecka ! men smsa mkt när jag sitter i bilden på väg till båten och på båten , pusspuss ;*

Av louise biszczak - 11 maj 2010 21:25

hejhej (:

aja igår så sprang vi kanalrundan fyfan ! hatar den ! så idag har jag as ont !

haha i skolan så fick jag damp på min matte lärare ! tur att jag fick reda på att hon kommer sluta ! men jag vägrade att vara med mer på lektionen ,

sen efter skolan satt jag och elise kvar och haha busade , hihihi

sen vare träning asso hur snygg var inte jag när jag drog upp mina brallor ! haha och jag hade ju snyggaste frillan ! haha men det var kul och ett skit stort + på det fina väderet ! aja sen när man kom hem åt man sen satte man sig här och lyssna på musik och snacka skype och så , sen kom pappa så snackade vi lite snart ska jag sova lovar att höra av mig imorgon , pusspuss ;*

Av louise biszczak - 9 maj 2010 21:56

denna kväll när jag hade som tråkigast typ tog jag ett långt bad med fotfil , badbomd , badsalt , ansiktsmask , pepsi , skum , för sköönt !

haha lite fina bilder jag bjuder på dom finaste ! x) och nu är min hud len från top till tå ! imorgon tror jag att jag ska trippa mitt hår !                       

jag säger god natt ! pusspuss ;*

Av louise biszczak - 9 maj 2010 15:31

idag vaknade jag först av klockorna som ringde klockan 10 i kyrkan men jag somnade om och vaknade halv 1 var ganska skönt men ändå kommer aldrig lyckas somna ikv , snackade med elise som hade ringt mig , haha vi kan sitta i tel och typ inte säga nått men ändå det är så skönt att snacka med henne !

tittade lite på tv , och haha ringde chris som hade ringt mig o jag ställde in så jag hade dolt så han inte fatta att det var jag så när han svara jag ba du hade ringt mig , så sa han nått men han fatta aldrig att det var jag så han sa till gustav att han skulle fråga vem det var när han sa hallå vem är det jag ba heej bästevän !

han ba det är lollo tror jag sen sa chris nått så sa gustav igen hallå jag ba heej bästevän så fick chris reda på att det var jag , haha lite kul var det ,

aja sen satte jag mig vid datorn tittade på en film som inte funkade satte mig här och börja skriva , skulle åkt på träning men den vart inställd så vvet inte vad jag ska göra idag , men aja puss så länge ;*

  

Av louise biszczak - 9 maj 2010 15:13

igår var jag först i sannahed med mamma och pappa på loppis as mkt folk och as tråkigt ! sen åkte vi till marieberg och jag hitta avslutning kläder och ska ha det på konfirmationen i polen också as sött ! sen ett par tights på gina och 2 bh:ar på bikbok och 3 par skor på skopunkten , sen åt vi kina mat skit gott ! sen var man mätt hela kvällen haha sen på kvällen snackade jag med gustav och pärlan på skype sen blev det så tråkigt så jag och pärlan spelade msn spel hahahaha !

sen vid 1 gick jag och la mig och busade men massa folk ;$

bilder kanske kommer på det jag köpt men inte troligt !

puss ;*

Av louise biszczak - 7 maj 2010 22:47

hejhej idag när jag kom hem från skolan hade jag piss tråkigt !

juste idag i skolan gjorde vi nån ankätt eller vad det heter ,

fick ju typ damp på det !

snackade på skype gjorde typ allt på datorn as tråk efter ett tag gick ner och tittade på tv , sen åt jag tacos asso inget fredagsmys utan tacos ! har jag rätt eller har jag rätt ! aja drog till gårn sen hade inget annat för mig ändå , så var där typ 2 timmar körde 21 och så , åkte hem tittade på tv sen satte jag mig här nu snackar jag på skype med gustav och sam och lyssnar på musik , ska snart lägga mig kanske för ska upp 9 till sannahed och till marieberg , ska köpa skor !

kanske fina till komfirmationen i polen och skolavslutningen , vill ha vita klackskor , men aja hör av mig sen , pusspuss


love this song !

miley cyrus - when I look at you

Av louise biszczak - 6 maj 2010 21:43

hejhej har damp på skolan på fritiden asso jag vete fan längre !

menmen idag var jag med elise och ludwig asso shit har gått lite för långt tror jag ! sen titta jag på match kallt kallt kallt ! aja hoif vann med 7-4 sen åkte jag hem fick damp sen satte jag mig här ska snart hoppa i sängen extra tidigt för att läsa haha har nån bok som verkar spännande ,

god natt pusspuss

jagkaninteslutasepådig





louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards