louisebiszczak

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av louise biszczak - 1 maj 2010 20:38

idag var jag på marieberg med min mamma hitta typ inget ,

inga convers och fel färg på min jacka men den är fin ändå ,

sen åkte vi till ikea och käkade ,

sen till stadium och till lösgodis affären och handlade godis ,

sitter och lyssnar på musik , och äter lite smått av min godis påse ,

har sån jävla mensvärk så det inte är sant !

men aja ska tror jag snart ner till mamma och pappa och titta på tv eller nått ,

  

kundejaggöraalltannorlunda?


Av louise biszczak - 1 maj 2010 11:34

hejhej , dåligt med inlägg igår jag vet , men jag orkade inte för vi hade främande ,

nu sitter jag och snackar på skype med bästevän ! och ska snart dra till marieberg med mamma ! då ska jag få handla ! älskar att shoppa med mamma !

ikv blire väl mys framför TV för vi har en BOXER och mitt ÄLSKADE DISNEYCHANNEL är tbx !

men nu ska jag till m.berg laddar upp mer när jag kommer hem

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards