louisebiszczak

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av louise biszczak - 20 maj 2010 22:23

nu sitter jag och är helt mätt även fast jag åt för kanske 1,5 timmar sen,så sitter jag och drar i mitt korta korta hår :( men men ...

satt ute förut med datorn för skönt !!!

har hem länktan , asso är så jävla taggad för match på söndag så jag vet inte vad

har ju missat dom 2 första matcherna ! som jag verkligen inte ville missa ,

sen hoppas jag att jag får stå i mål nån ggn i serien (a'

aja idag hoppas jag på att lägga mig mkt mkt sent så jag sover hela bil resan imorgon ! ska nog försöka få med brorsan och titta på wallander senare haha är faktiskt ganska stolt för dom 2 senaste wallandrar som jag aldrig sett tidigare har jag gissat på första försöket vem det är fett stolt ! 

länktar tills jag kan lägga upp bilderna senare fast kom ju också på att min dator den är ju trasig så får väll sitta vid den där nere men det kommer väl funka haha kommer ju också hem till världens väl städade rum x) så får städa också ,

sen ska jag berätta nått som hände idag ...

när vi skulle åka från lublin till warzsawa så satt jag på trappen utanför pappas kompis hus och då la jag kameran i väskan sen skulle jag bara göra nått kommer inte ihåg vad så jag luta väskan mot trappen och släppte då ramla väskan framåt och kameran åkte ut så nu är den trasig , taskigt värre :(

men blir nog sista inlägg för idag pusspuss ;* 


you means more to me then you ever can think !

Av louise biszczak - 20 maj 2010 20:10

polen dag 7 :

idag vakna jag vid halv 9 typ men jag var så trätt så låg till typ kvart över 9 med tanke på att jag skulle klippa mig klockan 10 så blev det kanske bråttom , åt dom goda pannkaker till frukost goooott !

sen åkte vi iväg och eftersom jag lovade att dom skulle klippa allt det slitna så är ca en dm borta från mitt hår :(

efter jag hade klippt mig klippte mamma sig och båda vi klippte oss för ca125KR!

det är billigt ! haha sen gick vi och köpte oss en versin dricka och jag tog en likadan dricka som jag drack igår fast en annan smak och seriöst den luka piss och snus och smaka nån jävla mint piss typ fyfan vad äcklig den var ! haha

och det var verkligen jätte fint väder på för middagen så jag böt om spelade kort med min bror och jag förlorar hela tiden mot han så det är ju inte ens kul x)

så åt vi lite till och sen åkte vi till warszawa vi satt i bilden ca 3,5 timmar jobbigt tro mig ! idag ska jag vara vaken länge så jag blir trött till imorgon då jag kanske ska sitta i en bil 9 timmar eller nått för att komma till Gidansk till båten så vi kommer hem :D saknar allt där hemma kompisar trädgården fotbollen vill komma hem för det är ju så himla bra väder hemma också ! men jag tror att när vi kommer hem blir det dåligt väder -.-

pusspuss ;*

       

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards