louisebiszczak

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av louise biszczak - 5 maj 2010 20:50

   hejhej asso idag har jag typ skrivit 3 inlägg men min dator har damp typ så den har typ stannat då och då , men igår var frida här vi tittade på mastermand trodde den skulle vara läskigare men den var inte så läskig fick mer damp på den typ , aja idag var det skola kom hem snackade på skype haha hängde in mina kläder sen drog jag på match med frida hihi louise var busig tog med en glass på bussen i jackfickan , sen efter matchen så var det 2 killar från motståndar laget som tittade på mig då undrade jag vad det var så svarade dom som typ värsta frågetecknet typ vadå ? jag ba men ni bara glor på mig , så gick dom ,

sen nu sitter jag här ska snart titta på SISTA AVSNITTEN AV ANDRA AVENYN !!

vill inte att det ska ta slut ,

aja hejhej så länge ppuuusss


louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards