louisebiszczak

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av louise biszczak - 22 maj 2010 23:12

hejhej idag kom man hem från polen och det var riktigt fint väder varmt och så !

gick in och typ satte mig vid datorn direkt haha , har inte gjort nått annat bara haft tråkigt ... Jag skulle ladda upp bilderna förut från Polen men pappa sa att nån grej inte fanns på den här datorn så får skita i det för stunden -.-

kommer inte vara så mkt blder för mig dator är cp och den här har massa fjortis bilder men ska försöka ladda upp från mobilen ,

imorgon har jag match min första serie match ! är så jävla taggad så det inte är sant ! ska snart sova så jag blir pigg imorgon men det här är sista inlägget

puss ;*

Av louise biszczak - 22 maj 2010 22:08

Polen dag 8 :

jag gick och la mig vid klockan 4 för jag och mn bror skulle vara vakna så vi sulle kunna sova i bilen men typ vid halv ett så loggades jag ut från pappas dator så hade inget att göra på några tmmar spelade lite tv spel och så sen gick jag och la mig hade ju inget att göra ...

vaknade sen vid halv 8 kanske vi tittade lite på tv och så sen åkte vi satt i bilen as tråk !

kom tll båten kanske 5 eller nått kommer inte ihåg sen vid 6 började den åka och skit vi klagade inte bara lite på våra fina hyttar , men aja vid 7 öppnade tax freen så handlade lite haha eller mkt !

sen spelade vi typ kort hela kvällen gjorde inte så mkt mer ,

pusspuss ;*

                   

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards