louisebiszczak

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av louise biszczak - 17 maj 2010 19:23

hejhej idag så åkte vi in till gamla stan och tittade runt först skulle vi åka upp i en jätte hög byggnad men det kosta typ 200 kr per pers eller nått så då kunde vi få annat för det , så gick vi vidare först skulle jag hitta vita converse eftersom jag inte hann köpa det i svergie innan det tog slut men hitta inte just min rätta storlek sen så hitta jag iaf en skin jacka och i skinjackan låg det pengar! :D

Jag älskar pengar det finns nog nästan asso nästan ingen gräns till vad jag kan göra för att få pengar ! haha det var iaf bara 20 öre typ x) haha men pengar är pengar allt är bra ! Sen gick vi tittade lite mer sen åt vi på pizza hut gott gott ,

sen åkte vi hem och shit vilken trafik tog ju skit lång tid innan vi kom hem , men vi kom typ hem vid 20 i 18 har suttit vid datorn sen dess , länktar typ redan hem till mina underbara kompisar ! nu ligger jag på min madrass och lyssnar på musik och skriver , asso känns jätte tråkigt att jag inte laddar upp bilder men jag lägger upp bilderna under rätt dag när jag kommer hem , och känns tråkigt att folk tittar min blogg men inte komenterar , men aja pusspuss så länge ;*

                   

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards