louisebiszczak

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av louise biszczak - 30 mars 2010 21:35

   hejhej asso dampar på min kamera ska göra ett snabbt inlägg och sen dra och fixa den kanske lite roligare med bilder på bloggen ? inte för det knappt är nån som följer den ?

idag vakna jag halv 9 fixa mig drog till odenvallen och hade domarutbildning gick ganska bra länktar tills att få döma för då får jag pengar hihi det är ju bara däröfr man gör det sen hem och käka lite sen iväg på träning lyckat det blev första utomhus gick inte så bra plus att jag sträckte ljumsken eller vad den heter så har dö ont ! men imorgon bär det av till stan med elise och hennes mamma sen sover elise hos mig gud vi blir hemma själva hela natten och så :) men nu ska jag gå och titta till kameran ... hitta iaf lite bilder från sälen :D visst är kanske inte bäst

på att ta bilder men alla tränar , tränar så dom kan bli bättre så är det på allt !

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards