louisebiszczak

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av louise biszczak - 8 mars 2010 21:18

tjena ;D tjena ;D

idag vare skola -.- trött :p haha jga och julia fy fan va roligt x) hahahaha

jag - ja må julia närkeby leva

julia - det låter som tomas deleva 

vi - hahahahahahahaha :'''''')

julia - jävla jesus x) hahahahahahaha och dom är ju lika det är det som år så kul x) hahaha

gustav - men gud x) hahahha

så gick vi och sa men jesus och omg och herregud hahahah asso shit fyfan va grymt x) sen efter tjejgrupp var väll okejj , sen åkte emma med mig hem , vi gjorde milkshake haha gick ju att dricka x) träning asso var inte planerat att jag skulle vara med ;o men eftersom det var match mot ledarna var man ju tvungen att vara med ;o haha sen gick jag på klassmöte asso största dampen typ jag hade/har nu -.- imorgon hoppas jag att jag får träffa emma ! saknar dig ju fett mkt ! saknar oss måste få tbx det !

louisebiszczak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

louisebiszczak

Omröstning

vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den skulle bli roligare?
 mer bilder ?
 hiss/diss?
 tips?
 dagens låtar ?
 bloggar som jag rekomenderar ?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards